Οι αλλαγές στις αντιλήψεις μας για την εργασία και την παραγωγικότητα είναι ραγδαίες.
Ήδη, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες ο χώρος του μέσου γραφείου έχει μειωθεί πάνω από 30%, ενώ πάνω από το 50% των μόνιμων υπαλλήλων στις ΗΠΑ έχουν δυνατότητα εργασίας από απόσταση μέσω telecommuting και τα conference rooms αποτελούν κατά 30% το βασικό χώρο εργασίας πολλών εταιρειών.
Επιπλέον στοιχεία δείχνουν ότι το 20% των conference meetings ξεφεύγει χρονικά λόγω κακού τεχνολογικού εξοπλισμού και ότι 50 εκ. huddle rooms θα απαιτούν τεχνολογία αιχμής μέχρι το 2020, σε μία αγορά επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών και συσκευών όπου θα φτάσει τα 11.4 δισεκατομμύρια μέχρι το 2020.
Για τα στελέχη των επιχειρήσεων, ο φορητός υπολογιστής αποτελεί τον «σύντροφο» τους στην επαγγελματική καθημερινότητας, εντός και εκτός γραφείου. Ιδίως για στελέχη που βρίσκονται συνεχώς εν κινήσει και χρειάζεται να ταξιδεύουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα εκτός Ελλάδας. Και γι’ αυτό επιλέγουν με ιδιαίτερη προσοχή το laptop που θα χρησιμοποιούν.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η Κέρστιν Τρικαλίτη, συν-ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Out There Media, μίας εταιρείας που θεωρείται εκ των κορυφαίων παγκοσμίως στο χώρο της διαφήμισης μέσω κινητών τηλεφώνων. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, η οποία απασχολεί 50 εργαζόμενους, βρίσκονται μεν στην Αθήνα, αλλά οι πελάτες της Out There Media είναι σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάτι που σημαίνει ότι η κα Τρικαλίτη χρειάζεται να ταξιδεύει διαρκώς προκειμένου να έρθει σε επαφή με τους πελάτες που περιλαμβάνουν ορισμένους από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους παγκοσμίως.
Η ανάγκη για συνεχείς μετακινήσεις έχει ως αποτέλεσμα να είναι συγκεκριμένα τα κριτήρια επιλογής του φορητού υπολογιστή της, όπως εξηγεί η ίδια στο CNN Greece. Χρειάζεται να έχει χαμηλό βάρος, μεγάλη διάρκεια της μπαταρίας και υψηλές επιδόσεις και καλό service. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την ανάγκη να παραμένει σε υψηλό επίπεδο παραγωγικότητας οπουδήποτε και αν βρίσκεται, ακόμη και κατά τη διάρκεια πολύωρων ταξιδιών μέσα σε ένα αεροπλάνο!
Περισσότερα, στο case study που δημοσίευσε το CNN.gr.