Όπως καταγράφει η IDC στη μελέτη της που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2019 η Lenovo κατάλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο 28,9 σε όλες τις κατηγορίες Η/Υ στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Το «Business News Μagazine» σε σχετική δημοσίευση αναφέρει ότι η πρωτιά αυτή στα PC αφορά τόσο την κατηγορία consumer όσο και τις δύο επιμέρους υποκατηγορίες στον τομέα των commercial προϊόντων δηλαδή για μικρομεσαίες κάτω από 500 θέσεις εργασίας με Η/Υ και μεγάλες επιχειρήσεις. Παράλληλα, η Lenovo ήταν στην πρώτη θέση και στα tablets με μερίδιο αγοράς που ανήλθε σε 34%.

«Απομακρυνθήκαμε από τη λογική του value for money, ενισχύουμε το brand της Lenovo και νομίζω πως τα αποτελέσματα αυτής της κίνησης έχουν γίνει ήδη αισθητά στην αγορά», αναφέρει ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης General Manager της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο και τα νούμερα τον δικαιώνουν απόλυτα. Ανέλαβε τη θέση του επικεφαλής την 1η Απριλίου 2018 και την προηγούμενη χρονιά η Lenovo στο PC Smart Devices τμήμα της στη χώρα μας είχε καταγράψει τζίρο περίπου 36 εκατ. Ευρώ. Το 2018 ανέβηκε στα 48 εκατ. ευρώ και το 2019 υπολογίζεται πως έκλεισε στα 55-56 εκατ. ευρώ Το πλάνο της διοίκησης είναι το PC Smart Devices business να καταλήξει να έχει τζίρο πάνω από 62-63 εκατ. Ευρώ.

To mobile business unit και το data center business unit καταγράφουν επίσης θετική πορεία ενώ υπάρχουν πραγματικά πολύ σημαντικά περιθώρια βελτίωσης και ανάπτυξης και στα δύο.

«Το innovation της εταιρείας δεν είχε επαρκή επικοινωνία. Θέλαμε να γίνουμε πιο εξωστρεφείς και χρειαζόταν να εξηγήσουμε την πρότασή μας καλύτερα στον καταναλωτή» αναφέρει ο Π. Μακρυνιώτης για τη στρατηγική που οδήγησε στην επιτυχία και προσθέτει πως «τα προϊόντα της Lenovo είχαν τοποθετηθεί στην ελληνική αγορά σαν value for money προτάσεις. Αυτό όμως δεν αντικατόπτριζε το μέγεθος και τη φιλοσοφία της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ επίσης δεν ήταν και αυτό που θέλαμε εμείς». Τονίζει επίσης πως «από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα επικεφαλής στόχος μας ήταν να προχωρήσουμε με πλάνο που δεν θα περιοριζόταν χρονικά σε βάθος τριμήνου και να επενδύσουμε σε μια ολιστική προσέγγιση που θα στηρίζεται στο consistency. Η λογική αυτή και η ευθυγράμμιση της στρατηγικής marketing και πωλήσεων πάνω σε αυτόν τον άξονα μας οδήγησε στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς τόσο στα tablets όσο και στα PC όπως καταγράφηκε και στην έκθεση της IDC».