Πολύ μεγάλη επιτυχία σημείωσε η καμπάνια “#MinKseneronis” για την περίοδο back-to-school 2019 της Lenovo.
Προκειμένου να προωθήσουμε με έναν αντισυμβατικό, «δροσερό», νεανικό, και καινοτόμο τρόπο, τα laptops της Lenovo, για την περίοδο BackToSchool (αρχές Σεπ. με μέσα Οκτ.), αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία καμπάνια πέρα από τα καθιερωμένα.
Το concept στο οποίο καταλήξαμε ονομάστηκε «Μην ξενερώνεις» (#MinKseneronis), και απευθύνεται στο πραγματικό συναίσθημα που διακατέχει όλους μας (και πολύ περισσότερο μαθητές και φοιτητές ενδεχομένως), αμέσως μετά τις διακοπές: Το ότι μας «ξενερώνει» η επιστροφή στην καθημερινότητα. Δίνοντας λοιπόν μία συναισθηματική διαφυγή, η Lenovo προέτρεψε τους νέους να «μην ξενερώνουν», ακόμα και εάν τα «Καλοκαιρινά ξενύχτια», οι «Καλοκαιρινοί έρωτες» και το «λιώσιμο στην παραλία», έχουν τελειώσει.
Για να μπορέσει να το κάνει αυτό ο καταναλωτής, η Lenovo του προσέφερε μία διέξοδο μέσω του χιούμορ και των αντίστοιχων ραδιοφωνικών και video spots, καθώς φυσικά και μία εμπορική προσφορά που αποτελούνταν από laptops σε προνομιακές τιμές αλλά και ένα νεανικό backpack δώρο. Αίσθηση προκάλεσε το «μοιρολόι» για το τέλος του Καλοκαιριού, με το οποίο η καμπάνια γίνονταν άμεσα αντιληπτή, τόσο στο ραδιόφωνο, όσο και σε όλα τα video clips.
Το κοινό στο οποίο απευθυνθήκαμε είχε πολλαπλά επίπεδα: Από τη μία μεριά, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μαθητές και φοιτητές (με έμφαση στους πρωτοετείς), και από την άλλη μεριά οι decision makers αντίστοιχων αγορών, οι αντίστοιχοι γονείς.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, αλλά και για να είναι συναφές το brand και το offering με κάθε segment του target audience, χρησιμοποιήθηκαν πολλαπλά μέσα, ψηφιακά και μη, όπως για παράδειγμα social ads, κλασικά banners, το δίκτυο των αστικών λεωφορείων στην Αθήνα, το ραδιόφωνο, το YouTube κ.α. Όλα υποστηρίχθηκαν από ένα ειδικά διαμορφωμένο microsite (minkseneronis.gr) το οποίο έδινε λεπτομέρειες και παράλληλα οδηγούσε στους μεταπωλητές της Lenovo.
Ταυτόχρονα, ευφάνταστα social activations με διαρκείς διαγωνισμούς ενίσχυαν τη δράση, φροντίζοντας αφενός να βρισκόμαστε διαρκώς στο top-of-mind των καταναλωτών, αφετέρου να έχουμε συνδέσει το brand με κάτι χαλαρό και διασκεδαστικό, με κάτι ανέμελο και πραγματικό, όπως οι νέοι.
Το αποτέλεσμα ήταν μία πρωτοφανής αναγνώριση του brand, εξαιρετικά υψηλό engagement, αλλά και ιδιαίτερα σημαντική εμπορική επιτυχία. Και αυτό, έχοντας ως στόχο να γίνουμε relevant με το κοινό μας, να καταστήσουμε τη Lenovo ως ένα lovable brand που κάποιος «γουστάρει» να ασχοληθεί μαζί του, και όχι απλά να προωθήσουμε μία προσφορά.
Στον καθαρά εμπορικό αυτόν τομέα, φροντίσαμε να υποστηρίξουμε τους εμπορικούς μας συνεργάτες, προσφέροντας assets, budget, ειδικές σελίδες και προϊόντα, με αποτέλεσμα οι κοινές μας προσπάθειες να έρθουν να ολοκληρώσουν και να ενισχύσουν τη δράση του “#MinKseneronis”.
Η επιτυχία σε αποτελέσματα
Συνολικά, η καμπάνια απέφερε τα εξής αποτελέσματα:
– Πάνω από 10 εκατ. impressions
– Πάνω από 1,3 εκατ. μοναδικούς χρήστες
– Πάνω από 20.000 επισκέψεις στο site της Lenovo
– Πάνω από 10.000 engagements
– 825.000 video views
– 684.000 contacts με καταναλωτές σε outdoor advertising